آی تی سواد | چگونه صفحات(محدوده)انتخاب شده را در فایل جدید ذخیره کنید؟

با سلام خدمت کاربران عزیز آی تی سواد

 

در یک سند Word که شامل ده‌ها صفحه می‌شود ، ممکن است بخواهید تنها بخشی از محتویات یا صفحات انتخاب‌شده را به عنوان یک سند جدید ذخیره کنید ، چطور می‌توانید آن را حل کنید ؟

ذخیره صفحات / محدوده انتخاب‌شده به عنوان سند جدید با کد VBA

به طور کلی می‌توانید صفحات مورد نیاز را انتخاب کرده و سپس آن‌ها را به عنوان یک سند جدید کپی و paste کنید ، اما در اینجا یک کد وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند صفحات انتخاب‌شده یا محدوده انتخاب شده را به عنوان سند Word جدید تغییر دهید .

۱. کلیدهای Alt + F11 را فشار دهید تا پنجره  Microsoft Visual Basic for Applications باز شود .

۲. در پنجره Microsoft Visual Basic for Applications  بر رویInsert > Module کلیک کنید و سپس از زیر کد VBA را کپی و در درون پنجره ماژول قراردهید .

 

۳. کلید F۵ را فشار دهید تا کد را اجرا کند . سپس  آنچه را انتخاب کرده اید در سند جدید چسبانده خواهد شد ، در همان حال ، یک پنجره نشان داده می‌شود که از شما می خواهد که این فایل جدید را در پوشه‌ای که نیاز دارید ذخیره کنید .

 

ذخیره ورد

 

۴. یک نام برای وارد کنید و پوشه مورد نظر را انتخاب کنید ، و گزینه Save  را بزنید.

ترجمه شده از سایت www.extendoffice.com

ممنون از همراهی شما کاربران عزیز آی تی سواد

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید