با سلام خدمت کاربران عزیز آی تی سواد
در یک سند Word که شامل دهها صفحه میشود ، ممکن است بخواهید تنها بخشی از محتویات یا صفحات انتخابشده را به عنوان یک سند جدید ذخیره کنید ، چطور میتوانید آن را حل کنید ؟
ذخیره صفحات / محدوده انتخابشده به عنوان سند جدید با کد VBA
به طور کلی میتوانید صفحات مورد نیاز را انتخاب کرده و سپس آنها را به عنوان یک سند جدید کپی و paste کنید ، اما در اینجا یک کد وجود دارد که میتواند به شما کمک کند صفحات انتخابشده یا محدوده انتخاب شده را به عنوان سند Word جدید تغییر دهید .
۱. کلیدهای Alt + F11 را فشار دهید تا پنجره Microsoft Visual Basic for Applications باز شود .
۲. در پنجره Microsoft Visual Basic for Applications بر رویInsert > Module کلیک کنید و سپس از زیر کد VBA را کپی و در درون پنجره ماژول قراردهید .
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Sub SaveSelected() 'UpdatebyExtendoffice20181115 Selection.Copy Documents.Add , , wdNewBlankDocument Selection.Paste ActiveDocument.Save 'ActiveDocument.Close End Sub |
۳. کلید F۵ را فشار دهید تا کد را اجرا کند . سپس آنچه را انتخاب کرده اید در سند جدید چسبانده خواهد شد ، در همان حال ، یک پنجره نشان داده میشود که از شما می خواهد که این فایل جدید را در پوشهای که نیاز دارید ذخیره کنید .
۴. یک نام برای وارد کنید و پوشه مورد نظر را انتخاب کنید ، و گزینه Save را بزنید.
ترجمه شده از سایت www.extendoffice.com