پنهان کردن ستون ها بر اساس گزینه های لیست کشویی در اکسل

با سلام خدمت کاربران عزیز آی تی سواد

 

در این مقاله ، ما یک روش برای مخفی کردن یا آشکار کردن ستون ها بر اساس انتخاب از لیست کشویی در اکسل با استفاده از VBA به شما نشان خواهیم داد.

ستون ها را بر اساس گزینه های لیست کشویی در اکسل مخفی کنید

۱. کلیدهای Alt + F11 را فشار دهید تا پنجره  Microsoft Visual Basic for Applications باز شود .

۲. در پنجره Microsoft Visual Basic for Applications  بر رویInsert > Module کلیک کنید و سپس از زیر کد VBA را کپی و در درون پنجره ماژول قراردهید .

توجه: در کد بالا ، Column = 2 و Row = 3 مرجع سلول لیست کشویی است.

دامنه C: I ستونهایی هستند که می خواهید مخفی شود یا آن را آشکار کنید ، آنها را به نیاز خود تغییر دهید.

۳. بعد از چسباندن متن ، کلید را فشار دهید تا آن را اجرا کنید.

از این پس ، وقتی No را در لیست کشویی انتخاب می کنید ، تمام ستون های مشخص شده پنهان می شوند.

آی تی سواد ، سواد دیجیتال

اما اگر Yes را در لیست کشویی انتخاب کنید ، تمام ستونهای مخفی بلافاصله نمایش داده می شوند.

لیست کشویی در اکسل

 

ترجمه شده از سایت www.extendoffice.com

ممنون از همراهی شما کاربران عزیز آی تی سواد

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید