چگونگی حذف همه شیت های خالی اکسل

با سلام خدمت کاربران عزیز آی تی سواد

اگر یک فایل حاوی تعداد زیادی شیت داشته باشید که در بین آنها تعدادی شیت خالی وجود دارد . و حالا می‌خواهید شیت های خالی را حذف کنید ، چگونه می‌توانید شیت های خالی را بصورت خودکار حذف کنید؟

حذف همه شیت های خالی اکسل با کد VBA

۱. کلیدهای Alt + F11 را فشار دهید تا پنجره  Microsoft Visual Basic for Applications باز شود .

۲. در پنجره Microsoft Visual Basic for Applications  بر رویInsert > Module کلیک کنید و سپس از زیر کد VBA را کپی و در درون پنجره ماژول قراردهید .

۳. سپس کلید را فشار دهید، و همه شیت های خالی بلافاصله حذف می‌شوند .

حذف همه شیت های خالی اکسل

 

ترجمه شده از سایت www.extendoffice.com

ممنون از همراهی شما کاربران عزیز آی تی سواد

اشتراک گذاری

2 دیدگاه دربارهٔ «چگونگی حذف همه شیت های خالی اکسل;

  1. سلام وقت بخیر
    ی سوال داشتم از خدمتتون ، من تعداد ۷۰۰ تا شیت ئارم و فایلم بشدت سنگین و کند شده ، اگه بخوام مثلا تعداد ۵۰۰ تا فایل اول و یجا پاک کنم چیکار باید کنم
    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید