چگونه فهرستی از سلول‌ها یکسان در چند شیت ایجاد کنیم ?

با سلام خدمت کاربران عزیز آی تی سواد

فرض کنید که ما هر جدول فروش ماهانه را در کاربرگ جدا از شیت نمایش که نشان‌داده‌شده ، قرار دهیم ، و تمام جدول‌های فروش همان چیدمان را دارند . حال می‌خواهیم یک لیست از تمام مقادیر مجموع ( E۶ سلول ) در عرض چند worksheets ایجاد کنیم . چگونه این کار را انجام دهیم ؟ و اگر یک لیست دینامیک از مقادیر جمع هر کاربرگ ایجاد کنیم چه ؟ دو راه برای شما وجود دارد :

لیست سلول های شیت های مختلففهرستی از سلول‌ها یکسان در چند شیت با vba

۱. کلیدهای Alt + F11 را فشار دهید تا پنجره  Microsoft Visual Basic for Applications باز شود .

۲. در پنجره Microsoft Visual Basic for Applications  بر رویInsert > Module کلیک کنید و سپس از زیر کد VBA را کپی و در درون پنجره ماژول قراردهید .

۳ . کلید F۵ را فشار دهید یا روی دکمه Run کلیک کنید تا این VBA را اجرا کنید .

سپس همه مقادیر از سلول مشخص‌شده روی تمام worksheets به یک کاربرگ جدید به نام KutoolsforExcel کپی می‌شوند .

سلول‌ها یکسان در چند شیت

 

ترجمه شده از سایت www.extendoffice.com

ممنون از همراهی شما کاربران عزیز آی تی سواد

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید